Hoe kan ik mijn betaling van het BlueOval™ Charge Network opnieuw verwerken?
Als de betaling wordt geweigerd, kan je de betaling opnieuw verwerken via de FordPass-app®* of de Ford-website.
Opties om betaling opnieuw te verwerken
Selecteer één van de onderstaande opties voor ondersteuning voor instructies:
Via de FordPass-app
Uw betaling opnieuw verwerken via FordPass:
- Open de FordPass-app.
- Ga naar het scherm Account.
- Selecteer Abonnementen.
- Tik op Betaling opnieuw verwerken.
- Selecteer Betaling opnieuw proberen.
- Tik op Nu betalen.
Opmerking: Er wordt een scherm met een betaalbevestiging weergegeven.
- Tik op Oké om af te sluiten.
Wanneer de betaling opnieuw is verwerkt, ontvang je een e-mail met de melding dat de account opnieuw is geactiveerd.
Via de Ford-website
Uw betaling opnieuw verwerken via de Ford-website:
- Log in bij het online Ford-account.
- Klik op Portefeuille op de pagina Account beheren.
- Selecteer Betaling opnieuw verwerken.
- Tik op Nu betalen.
Wanneer de betaling opnieuw is verwerkt, ontvangt u een e-mail met de melding dat de account opnieuw is geactiveerd.
Als je enige problemen ondervindt, neemt dan contact op met Assistentie voor verdere ondersteuning.
Aanvullende informatie
Hoe voeg ik een kaart toe aan mijn Ford-portefeuille?
Hoe wijzig ik de opties voor mijn betaalkaart?
*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.