OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

CarPlay werkt niet na een iOS-update

Als u problemen ondervindt bij het verbinden met CarPlay nadat u uw apparaat hebt bijgewerkt, kunt u de volgende stappen voor probleemoplossing proberen:

  1. Selecteer in de CarPlay-instellingen op uw telefoon de optie Vergeet dit apparaat.

  2. Controleer de Lightning-kabel op scheuren, schade, resten of barsten en vervang deze indien aanwezig.

  3. Probeer een andere Lightning-kabel, indien beschikbaar.

  4. Herstel de fabrieksinstellingen van het infotainmentsysteem.

Als geen van deze stappen helpt, neem dan contact op met uw lokale Ford-dealer.

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.