Hoe kan ik mijn betaling van het BlueOval™ Charge Network opnieuw verwerken?
Als je betaling wordt geweigerd, kunt je de betaling opnieuw verwerken via de FordPass-app®* of de Ford-website.
Opties om betaling opnieuw te verwerken
Selecteer één van de onderstaande opties voor ondersteuning voor instructies:
Via deFordPass-app
Je betaling opnieuw verwerken via FordPass:
- Open de FordPass-app.
- Ga naar het scherm Account.
- Selecteer Connected Services.
- Selecteer onder "BlueOval(TM) Charge Network" de optie "Betaling opnieuw verwerken".
- Selecteer "Kaart bijwerken"..
- Selecteer "Betaling opnieuw verwerken".
Opmerking: Er zou een scherm moeten verschijnen waarin de betaling wordt bevestigd.
- Selecteer "Oké" om af te sluiten. .
Wanneer de betaling opnieuw is verwerkt, ontvang je een e-mail met de melding dat de account opnieuw is geactiveerd.
Via de Ford-website
Om je betaling opnieuw te verwerken via de Ford-website:
- Meld je aan bij je online Ford-account. online Ford-account.
- Klik op "Abonnementen" op de pagina "Je account beheren".
- Klik op "Betaling opnieuw verwerken".
- Klik op "Kaart bijwerken".
- Klik op "Betaling opnieuw proberen"
Wanneer de betaling opnieuw is verwerkt, ontvang je een e-mail met de melding dat de account opnieuw is geactiveerd.
Als je enige problemen ondervindt, neem je contact op met Assistentie voor verdere ondersteuning.
Als je enige problemen ondervindt, neemt dan contact op met Assistentie voor verdere ondersteuning.
Aanvullende informatie
Hoe voeg ik een kaart toe aan mijn Ford-portefeuille?
Hoe wijzig ik de opties voor mijn betaalkaart?
*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.