Ik kan geen beschikbare abonnementen vinden in mijn Ford Account - wat moet ik doen?
Controleer of u een actief Ford Account heeft met de FordPass app** die is gedownload op uw smartphone. Zorg ervoor dat u FordPass Connect* ook in uw voertuig heeft geactiveerd.
Als u deze stappen al heeft ondernomen, moet u misschien het juiste voertuig in uw Ford Account selecteren. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u de FordPass app gebruiken om met een FordPass-gids te praten in het gedeelte 'Help' waar u live kunt chatten of met hen kunt bellen.
1- *FordPass Connect maakt verbonden diensten mogelijk en is beschikbaar op geselecteerde voertuigen of voertuigen met navigatie. FordPass Connect wordt ingeschakeld wanneer uw voertuig geleverd wordt. U kunt ervoor kiezen om bepaalde vormen van gegevensuitwisseling al dan niet in te schakelen. De gegevensdekking en service is niet overal beschikbaar. Er kunnen gegevenskosten worden aangerekend. Het privacybeleid van FordPass en Connected Car is van toepassing en beschikbaar op uw lokale Ford-website.
2- **De FordPass App is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en kan worden gedownload. Er kunnen gegevenskosten worden aangerekend.