App kan niet worden gedownload naar apparaat
Als je problemen hebt met de app die niet wordt geladen, probeer dan de onderstaande stappen.
- Controleer op updates van de FordPass-app op je telefoon
- Als er updates beschikbaar zijn, kan je die downloaden via de app store en de app bijwerken.
- Log uit in de app en log weer in.
- Controleer de sterkte van je mobiele netwerk of wifi-verbinding.
- Wifi-verbinding
- Als wifi is uitgeschakeld, schakel je wifi in en probeer verbinding te maken.
- Als wifi is ingeschakeld, schakel je wifi uit en probeer verbinding te maken via mobiele data.
- Mobiele verbinding
- Als mobiele data is uitgeschakeld, schakel je de mobiele data in en probeerje verbinding te maken.
- Als mobiele data is ingeschakeld, schakel je mobiele data uit en probeer je verbinding te maken via wifi.
- Wifi-verbinding
- Als de app nog steeds vastloopt, noteer je je gebruikersnaam (e-mailadres dat je hebt gebruikt bij de registratie van de app).
- Voor toegang tot jouw gebruikersnaam:
- Selecteer Account in de app.
- Tik op Profiel weergeven en bewerken.
- Je gebruikersnaam staat in het deel Jouw inloggegevens.
- Voor toegang tot jouw gebruikersnaam:
- Log uit in de app.
- Verwijder de app van je telefoon.
- Zet je mobiele apparaat 30 - 60 seconden uit.
- Download de app opnieuw.
- Log weer in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
- Klik hier als je problemen hebt om je wachtwoord te resetten.
Als je nog steeds problemen hebt met de app, neem je contact op met een Gids voor meer hulp.