Waarom zegt FordPass dat mijn chassisnummer al aan mijn account is gekoppeld?
OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Waarom zegt FordPass®* dat mijn chassisnummer al aan mijn account is gekoppeld?

Dit bericht wordt weergegeven als het chassisnummer (VIN) dat je probeert toe te voegen al met een andere bijnaam aan jouw account is toegevoegd. Als je verdere ondersteuning nodig hebt, neem dan contact op met Assistentie door Account > Help te selecteren in de FordPass-app.


*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.

 

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.