Wat is Ask Ford?
Vraag het aan Ford. ASK FORD is de nieuwe 24/7 zelfbedieningstool om vragen van interne gebruikers, Ford Agents en het publiek te beantwoorden met informatie uit databases, websites en een archief. Het is bedoeld om de klantervaring en betrokkenheid bij Ford te verbeteren. Voor consumenten is het toegankelijk via de knop "Ondersteuning" op de Ford-website, in de voettekst of in het gedeelte voor eigenaren.
Met Ask Ford kunnen klanten vragen stellen over hun voertuig, speciale interesses of diensten die Ford kan bieden. Deze functie gaat verder dan alleen zelfbediening en biedt voorhanden informatie uit een artikelbestand, gebruikershandleidingen, 'instructievideo's' of leidt klanten naar de juiste webpagina of informatie over de Ford Service Partners. Deze virtuele Ford CRC Adviseur wordt aangeboden op de lokale Ford-website.
ASK FORD is het eerste aanspreekpunt voor informatie, verdere links en contacten. Start jouw ervaring door simpelweg op de knop "Ondersteuning" aan de linkerkant van jouw scherm te klikken, "Vraag Ford" te selecteren en jouw vraag in te voeren.
Stel jouw vraag en onze "virtuele Ford CRC Adviseur" zal jouw vraag analyseren en het best beschikbare antwoord uit meerdere Ford-gegevensbronnen presenteren zonder dat je een Ford CRC Adviseur hoeft te bellen, chatten of e-mailen - opties die natuurlijk nog steeds beschikbaar zijn voor onze klanten.
Probeer "Vraag het aan Ford". Tevens vragen we je om ons feedback te geven via de enquête die onderaan alle resultaten en links is opgenomen om ons te helpen onze service voortdurend te verbeteren.