OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Waarom maakt mijn telefoon geen verbinding met SYNC®*?

Als u problemen ervaart bij het verbinden (koppelen) van uw mobiele apparaat met SYNC via Bluetooth®**, zoals uw apparaat dat niet altijd verbinding maakt wanneer het voertuig start of de verbinding met uw apparaat die op willekeurige momenten wordt verbroken, volg dan de onderstaande stappen om problemen op te lossen.

Problemen met Apple-apparaten oplossen

Als u een Apple iOS††-apparaat gebruikt, voer dan de specifieke richtlijnen voor Apple in de onderstaande vervolgkeuze lijst in voordat u problemen met een specifieke SYNC-generatie probeert op te lossen.

Apple iOS-apparaat SYNC opnieuw verbinden (voor alle SYNC-generaties)

Als uw apparaat Apple iOS gebruikt, voert u de volgende stappen uit om verbinding te maken met SYNC.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met uw apparaat.
  2. Start uw apparaat opnieuw op.
  3. Ontkoppel het SYNC-systeem van het voertuig op uw apparaat.
  4. Ontkoppel uw apparaat en alle andere apparaten op uw SYNC-scherm.
  5. Start uw voertuig en uw apparaat opnieuw op.
  6. Koppel en verbind uw apparaat via Bluetooth.
  7. Werk uw apparaat bij.
  8. Controleer op beschikbare SYNC-updates en werk uw systeem bij indien nodig.

Opmerking: SYNC ondersteunt de Apple Watch niet.

Als er nog steeds problemen optreden, gaat u verder naar het deel Problemen met telefoonverbinding oplossen.

Problemen met telefoonverbinding oplossen

Selecteer uw SYNC-generatie in de onderstaande vervolgkeuzelijst met opties voor mogelijke oplossingen voor uw Bluetooth-verbindingsproblemen.

Opmerking: Als u hulp nodig hebt bij het bepalen van de generatie van uw SYNC-systeem, selecteert u de eerste optie in de vervolgkeuzelijst.

Uw SYNC-generatie identificeren

Er zijn twee bronnen waarmee u de SYNC-generatie van uw voertuig kunt identificeren:

  • Pagina SYNC- en Navigatie-updates. Of:

    • Voer uw voertuigidentificatienummer (VIN) in en selecteer Controleren op updates.
    • Log in met uw Ford-inloggegevens, kies een voertuig uit uw garage en selecteer Controleren op updates.

      Opmerking: Uw SYNC-generatie verschijnt aan de rechterkant van de pagina.

     

SYNC 4A en SYNC 4

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met uw apparaat.
  2. Verbind uw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder uw apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappenSpraakopdrachten
    1. Tik op Instellingen of het Home-pictogram (varieert per softwareversie) op het SYNC-scherm van uw voertuig.
    2. Kies Telefoonlijst.
    3. Selecteer uw telefoon.
    4. Druk op het pictogram Verwijderen (prullenbak).
    5. Kies Ja.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Tik op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    ApparaatInstructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: De locatie van het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparatenRaadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel uw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder uw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van uw apparaat. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling van uw telefoon uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op uw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    ApparaatInstructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat u het "Apple-logo" ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 PlusHoud de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod TouchHoud de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterijVerwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start uw telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt u de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk uw systeem bij indien nodig.

Als u nog steeds een probleem ervaart nadat u de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt u contact op met uw gewenste Ford-dealer.

SYNC 4

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in vanaf uw apparaat.
  2. Verbind uw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder uw apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappenSpraakopdrachten
    1. Selecteer Instellingen.
    2. Tik op Telefoonlijst.
    3. Kies uw telefoon.
    4. Druk op het pictogram Verwijderen (prullenbak).
    5. Selecteer Ja.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Tik op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    ApparaatInstructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: De locatie van het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparatenRaadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel uw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder uw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van uw apparaat. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op uw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    ApparaatInstructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 PlusHoud de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod TouchHoud de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterijVerwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start uw telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van het apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt u de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk uw systeem bij indien nodig.

Als u nog steeds een probleem ervaart nadat u de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt u contact op met uw gewenste Ford-dealer.

SYNC 3

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in vanaf uw apparaat.
  2. Verbind uw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappenSpraakopdrachten
    1. Selecteer Instellingen.
    2. Tik op Bluetooth.
    3. Kies Apparaten weergeven.
    4. Selecteer de telefoon.
    5. Druk op Verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    ApparaatInstructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: De locatie van het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparatenRaadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel uw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder uw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van uw apparaat. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op uw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    ApparaatInstructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 PlusHoud de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod TouchHoud de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterijVerwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt u de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk uw systeem bij indien nodig.

Als u nog steeds een probleem ervaart nadat u de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt u contact op met uw gewenste Ford-dealer.

SYNC met MyFord Touch®

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met uw apparaat.
  2. Verbind uw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een masterreset uit.
  5. Voer een contactcyclus uit.
  6. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappenSpraakopdrachten
    1. Tik op het tandwielpictogram.
    2. Selecteer Instellingen.
    3. Tik op Telefoon.
    4. Druk op Bluetooth.
    5. Selecteer de telefoon.
    6. Kies Verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  7. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    ApparaatInstructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: Het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparatenRaadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

     

  8. Koppel uw telefoon met SYNC.
  9. Verwijder uw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  10. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van uw apparaat. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.
  11. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  12. Voer een zachte reset uit op uw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    ApparaatInstructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 PlusHoud de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod TouchHoud de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterijVerwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt u de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  13. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk uw systeem bij indien nodig.

Als u nog steeds een probleem ervaart nadat u de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt u contact op met uw gewenste Ford-dealer.

SYNC-generatie (Gen) 1.1

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met uw apparaat.
  2. Verbind uw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappenSpraakopdrachten
    1. Tik op Telefoon.
    2. Kies BT-apparaten.
    3. Selecteer de telefoon.
    4. Druk op Verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    ApparaatInstructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: Het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparatenRaadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel uw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder uw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van uw apparaat. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op uw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    ApparaatInstructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 PlusHoud de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod TouchHoud de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterijVerwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt u de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk uw systeem bij indien nodig.

Als u nog steeds een probleem ervaart nadat u de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt u contact op met uw gewenste Ford-dealer.

SYNC Gen 1

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met uw apparaat.
  2. Verbind uw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een masterreset uit.
  5. Voer een contactcyclus uit.
  6. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappenSpraakopdrachten
    1. Tik op Telefoon.
    2. Selecteer Terug.
    3. Druk op Bluetooth.
    4. Kies Verwijderen.
    5. Selecteer Alle voor alle telefoons of de telefoons die u wilt verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  7. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    ApparaatInstructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: Het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparatenRaadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

     

  8. Koppel uw telefoon met SYNC.
  9. Verwijder uw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  10. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van uw apparaat. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.
  11. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  12. Voer een zachte reset uit op uw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    ApparaatInstructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 PlusHoud de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod TouchHoud de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat u het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterijVerwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt u de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  13. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk uw systeem bij indien nodig.

Als u nog steeds een probleem ervaart nadat u de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt u contact op met uw gewenste Ford-dealer.

Aanvullende informatie

Hoe koppel ik mijn telefoon met SYNC?


*Rijd niet terwijl u afgeleid bent. Gebruik indien mogelijk spraakgestuurde systemen; gebruik geen handheld apparaten tijdens het rijden. Bepaalde functies kunnen vergrendeld zijn terwijl het voertuig in versnelling staat. Niet alle functies zijn compatibel met alle telefoons.

**Het Bluetooth-woordmerk is een handelsmerk van Bluetooth SIG, Inc.

Android Auto is een handelsmerk van Google LLC.

††iApple CarPlay, iOS en iPhone zijn servicemerken van Apple Inc., gedeponeerd in de VS en andere landen.

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.