Waarom maakt mijn telefoon geen verbinding met SYNC?
OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Waarom maakt mijn telefoon geen verbinding met SYNC?

Als je problemen ervaart bij het verbinden (koppelen) van jouw mobiele apparaat met SYNC®* via Bluetooth®**, zoals jouw apparaat dat niet altijd verbinding maakt wanneer het voertuig start of de verbinding met jouw apparaat die op willekeurige momenten wordt verbroken, volg dan de onderstaande stappen om problemen op te lossen.

Problemen met Apple-apparaten oplossen

Als je een Apple iOS††-apparaat gebruikt, voer dan de specifieke richtlijnen voor Apple in de onderstaande vervolgkeuze lijst in voordat je problemen met een specifieke SYNC-generatie probeert op te lossen.

Apple iOS-apparaat SYNC opnieuw verbinden (voor alle SYNC-generaties)

Als jouw apparaat Apple iOS gebruikt, voert je de volgende stappen uit om verbinding te maken met SYNC.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met jouw apparaat.
  2. Start jouw apparaat opnieuw op.
  3. Ontkoppel het SYNC-systeem van het voertuig op jouw apparaat.
  4. Ontkoppel jouw apparaat en alle andere apparaten op jouw SYNC-scherm.
  5. Start jouw voertuig en jouw apparaat opnieuw op.
  6. Koppel en verbind jouw apparaat via Bluetooth.
  7. Werk jouw apparaat bij.
  8. Controleer op beschikbare SYNC-updates en werk jouw systeem bij indien nodig.

Opmerking: SYNC ondersteunt de Apple Watch niet.

Als er nog steeds problemen optreden, gaat dan verder naar het deel Problemen met telefoonverbinding oplossen.

Problemen met telefoonverbinding oplossen

Selecteer jouw SYNC-generatie in de onderstaande vervolgkeuzelijst met opties voor mogelijke oplossingen voor jouw Bluetooth-verbindingsproblemen.

Opmerking: Als je hulp nodig hebt bij het bepalen van de generatie van jouw SYNC-systeem, selecteert je de eerste optie in de vervolgkeuzelijst.

jouw SYNC-generatie identificeren

Er zijn twee bronnen waarmee je de SYNC-generatie van jouw voertuig kunt identificeren:

  • Pagina SYNC- en Navigatie-updates. Of:

    • Voer jouw voertuigidentificatienummer (VIN) in en selecteer Controleren op updates.
    • Log in met jouw Ford-inloggegevens, kies een voertuig uit jouw garage en selecteer Controleren op updates.

      Opmerking: jouw SYNC-generatie verschijnt aan de rechterkant van de pagina.

     

SYNC 4A en SYNC 4

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met jouw apparaat.
  2. Verbind jouw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder jouw apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappen Spraakopdrachten
    1. Tik op Instellingen of het Home-pictogram (varieert per softwareversie) op het SYNC-scherm van jouw voertuig.
    2. Kies Telefoonlijst.
    3. Selecteer jouw telefoon.
    4. Druk op het pictogram Verwijderen (prullenbak).
    5. Kies Ja.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Tik op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    Apparaat Instructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: De locatie van het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparaten Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel jouw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder jouw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van jouw apparaat. Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling van jouw telefoon uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op jouw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    Apparaat Instructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat je het "Apple-logo" ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 Plus Houd de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod Touch Houd de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterij Verwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start jouw telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt je de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk jouw systeem bij indien nodig.

Als je nog steeds een probleem ervaart nadat je de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt dan contact op met jouw gewenste Ford-Service Partner.

SYNC 4

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in vanaf jouw apparaat.
  2. Verbind jouw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder jouw apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappen Spraakopdrachten
    1. Selecteer Instellingen.
    2. Tik op Telefoonlijst.
    3. Kies jouw telefoon.
    4. Druk op het pictogram Verwijderen (prullenbak).
    5. Selecteer Ja.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Tik op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    Apparaat Instructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: De locatie van het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparaten Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel jouw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder jouw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van jouw apparaat. Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op jouw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    Apparaat Instructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 Plus Houd de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod Touch Houd de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterij Verwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start jouw telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van het apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt je de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk jouw systeem bij indien nodig.

Als je nog steeds een probleem ervaart nadat je de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt je contact op met jouw gewenste Ford-dealer.

SYNC 3

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in vanaf jouw apparaat.
  2. Verbind jouw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappen Spraakopdrachten
    1. Selecteer Instellingen.
    2. Tik op Bluetooth.
    3. Kies Apparaten weergeven.
    4. Selecteer de telefoon.
    5. Druk op Verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    Apparaat Instructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: De locatie van het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparaten Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel jouw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder jouw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van jouw apparaat. Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op jouw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    Apparaat Instructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 Plus Houd de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod Touch Houd de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterij Verwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt je de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk jouw systeem bij indien nodig.

Als je nog steeds een probleem ervaart nadat je de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt je contact op met jouw gewenste Ford-dealer.

SYNC 2

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met jouw apparaat.
  2. Verbind jouw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een masterreset uit.
  5. Voer een contactcyclus uit.
  6. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappen Spraakopdrachten
    1. Tik op het tandwielpictogram.
    2. Selecteer Instellingen.
    3. Tik op Telefoon.
    4. Druk op Bluetooth.
    5. Selecteer de telefoon.
    6. Kies Verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  7. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    Apparaat Instructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: Het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparaten Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

     

  8. Koppel jouw telefoon met SYNC.
  9. Verwijder jouw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  10. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van jouw apparaat. Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.
  11. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  12. Voer een zachte reset uit op jouw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    Apparaat Instructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 Plus Houd de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod Touch Houd de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterij Verwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt je de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  13. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk jouw systeem bij indien nodig.

Als je nog steeds een probleem ervaart nadat je de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt dan contact op met jouw gewenste Ford-dealer.

SYNC-generatie (Gen) 1.1

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met jouw apparaat.
  2. Verbind jouw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een contactcyclus uit.
  5. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappen Spraakopdrachten
    1. Tik op Telefoon.
    2. Kies BT-apparaten.
    3. Selecteer de telefoon.
    4. Druk op Verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  6. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    Apparaat Instructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: Het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparaten Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

     

  7. Koppel jouw telefoon met SYNC.
  8. Verwijder jouw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  9. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van jouw apparaat. Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.
  10. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  11. Voer een zachte reset uit op jouw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    Apparaat Instructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 Plus Houd de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod Touch Houd de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterij Verwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt je de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  12. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk jouw systeem bij indien nodig.

Als je nog steeds een probleem ervaart nadat je de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt dan contact op met jouw gewenste Ford-dealer.

SYNC Gen 1

Voer de volgende stappen voor probleemoplossing in de juiste volgorde uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

  1. Schakel Bluetooth uit en weer in met jouw apparaat.
  2. Verbind jouw apparaat via Bluetooth vanuit het SYNC-menu van het voertuig. Als de verbinding werkt, zet het contact dan uit en weer aan. Als de telefoon automatisch opnieuw verbinding maakt, is het probleem opgelost.
  3. Voer een modulereset uit.
  4. Voer een masterreset uit.
  5. Voer een contactcyclus uit.
  6. Verwijder het apparaat uit het SYNC-menu van het voertuig met handmatige stappen of spraakopdrachten. Zie de onderstaande tabel voor stappen:

    Handmatige stappen Spraakopdrachten
    1. Tik op Telefoon.
    2. Selecteer Terug.
    3. Druk op Bluetooth.
    4. Kies Verwijderen.
    5. Selecteer Alle voor alle telefoons of de telefoons die je wilt verwijderen.
    1. Druk op de Spraak-knop. SYNC zal om een commando vragen.
    2. Zeg: "Verwijder <Naam van telefoon>." Op het scherm wordt gevraagd om bevestiging om te verwijderen.
    3. Druk op Verwijderen.

     

  7. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van het apparaat met behulp van een van de onderstaande opties:

    Apparaat Instructies
    Apple
    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Druk op het pictogram "i" naast "SYNC".
    4. Kies Dit apparaat vergeten.

    Android

    Opmerking: Stappen voor Android kunnen variëren.

    1. Tik op Instellingen.
    2. Selecteer Bluetooth.
    3. Selecteer het kleine pictogram naast "SYNC".

      Opmerking: Het pictogram verschilt per apparaat.

    4. Kies Ontkoppelen of Verwijderen.
    Alle andere apparaten Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

     

  8. Koppel jouw telefoon met SYNC.
  9. Verwijder jouw apparaat vanuit het SYNC-menu.
  10. Verwijder SYNC uit het Bluetooth-menu van jouw apparaat. Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.
  11. Voer een omgekeerde koppeling uit als het SYNC-systeem dit toestaat.
  12. Voer een zachte reset uit op jouw apparaat. Zie de onderstaande tabel voor instructies voor zachte reset:

    Apparaat Instructies voor zachte reset
    iPhone 8 of recenter
    1. Druk kort op de knop Volume omhoog.
    2. Druk kort op de knop Volume omlaag.
    3. Houd de knop opzij ingedrukt totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 7 of iPhone 7 Plus Houd de knoppen opzij en Volume omlaag minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    iPhone 6S en eerder, iPad, iPod Touch Houd de knop Start en de knop boven (of opzij) minstens 10 seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo ziet.
    Niet-iPhones met een verwijderbare batterij Verwijder de batterij gedurende 20 seconden, plaats deze vervolgens terug en start de telefoon.
    Niet-iPhones zonder verwijderbare batterij

    Raadpleeg de handleiding van jouw apparaat voor instructies.

    Opmerking: Op de meeste Android-apparaten houdt je de knoppen Aan/uit en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt voor een zachte reset.

     

  13. Controleer of er SYNC-updates beschikbaar zijn en werk jouw systeem bij indien nodig.

Als je nog steeds een probleem ervaart nadat je de bovenstaande stappen om problemen op te lossen hebt uitgevoerd, neemt dan contact op met jouw gewenste Ford-dealer.

Aanvullende informatie

Hoe koppel ik mijn telefoon met SYNC?


*Rijd niet terwijl je afgeleid bent. Gebruik indien mogelijk spraakgestuurde systemen; gebruik geen handheld apparaten tijdens het rijden. Bepaalde functies kunnen vergrendeld zijn terwijl het voertuig in versnelling staat. Niet alle functies zijn compatibel met alle telefoons.

**Het Bluetooth-woordmerk is een handelsmerk van Bluetooth SIG, Inc.

Android Auto is een handelsmerk van Google LLC.

††iApple CarPlay, iOS en iPhone zijn servicemerken van Apple Inc., gedeponeerd in de VS en andere landen.

 

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.