Waarom is mijn BlueOval Charge Network-account opgeschort?
OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Waarom is mijn BlueOval™ Charge Network-account opgeschort?

Het BlueOval Charge Network-account kan worden opgeschort om een van de volgende redenen:

  • De betaling is geweigerd door een financiële instelling
  • De standaard betaalkaart is verlopen

Als je enige problemen ondervindt, neemt dan contact op met Assistentie voor verdere ondersteuning.

Aanvullende informatie

Hoe kan ik mijn BlueOval-betaling opnieuw verwerken?

 

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.