OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Wanneer heb ik een voertuig limiet bereikt in FordPass®*?

In FordPass is er een limiet op het aantal voertuigen dat je kunt activeren. Als je vijf voertuigen aan jouw FordPass-account hebt toegevoegd en ze allemaal de status "Toegang in uitvoering" hebben, krijg je het bericht "Limiet verzoek in uitvoering bereikt" te zien als je een zesde voertuig probeert te verbinden.

Totdat je de volledige activeringsprocedure voor minstens één voertuig hebt afgerond, geeft FordPass voor het zesde voertuig de status van jouw modem weer als "niet geactiveerd".

Meer informatie over FordPass

Voor meer gedetailleerde informatie over de kenmerken en functies van FordPass ga dan naar onze FordPass-ondersteuningspagina en selecteer het onderwerp je voorkeur.

Handige categorieën in FordPass-ondersteuning

Aanvullende informatie

Hoe activeer ik mijn voertuig?
Waarom wordt mijn verzoek om toestemming geblokkeerd?


*De FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.

 

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.