Waarom geeft mijn Ford het bericht "Geen sleutel gedetecteerd" weer als ik Phone As A Key™ (Telefoon als sleutel) gebruik?
Het bericht "Geen sleutel gedetecteerd" betekent dat je auto je telefoon niet detecteert in het interieur (in je auto). Gebruik de onderstaande stappen om het probleem op te lossen.
Problemen oplossen met het bericht Geen sleutel gedetecteerd
- Plaats je telefoon dichter bij het midden van de auto, in de buurt van de bekerhouder of de middenconsole (bijvoorbeeld in de armsteun).
- Als dat niet werkt, sluit je de FordPass®*-app en open je deze opnieuw.
- Zet de Bluetooth® van je telefoon uit en vervolgens weer aan.
- Als het probleem aanhoudt, controleer dan de status van je sleutel in de FordPass-app.
- Als het oplossen van problemen niet lukt, neem je contact met ons op via Account > Help voor aanvullende hulp.
Verdere opties voor probleemoplossing
Als je andere problemen ondervindt, ga dan naarFordPass-probleemoplossing voor aanvullende ondersteuning.
Aanvullende informatie
Wat zijn enkele basistips voor het gebruik van Telefoon als sleutel?
*FordPass App is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.