Waarom is de software-update niet gestart voor mijn Ford?
Het kan zo simpel zijn als: de auto stond niet uit, stond niet in de parkeerstand of de deuren stonden open.
Vereisten om een software-update te starten
De volgende items moeten worden voltooid voordat u de volgende geplande software-update probeert, anders ontvangt u mogelijk een foutmelding:
- Uw voertuig is gestopt en geparkeerd.
- Uw parkeerrem is ingeschakeld.
- De update staat gepland voor of na middernacht. (niet precies middernacht).
- Het contact van uw auto is uitgeschakeld.
- Al uw deuren zijn gesloten.
- Uw koplampen zijn uitgeschakeld.
- Er is minimaal 30 minuten met uw voertuig gereden om een bijna lege accu te voorkomen.
Opmerking: Dit zorgt ervoor dat de batterij voldoende is opgeladen om de update te voltooien, maar is geen garantie.
Belangrijk: Als aan een van de bovenstaande voorwaarden niet wordt voldaan, ontvangt u het bericht 'Voertuig niet bijgewerkt' op uw SYNC®** scherm. Los de reden in het bericht op vóór de volgende geplande update. Als u nog steeds foutmeldingen ontvangt over de mislukte update, neem dan contact op met het Customer Relationship Centre van Ford
Aanvullende informatie
Veelgestelde vragen over software-updates
*De FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphone-platformen en is beschikbaar via gratis download. Er kunnen berichten- en datatarieven van toepassing zijn.
**Rijd niet terwijl u afgeleid bent of terwijl u draagbare apparaten gebruikt. Gebruik systemen met spraakbesturing indien mogelijk. Bepaalde functies kunnen vergrendeld zijn terwijl het voertuig in versnelling staat. Niet alle functies zijn compatibel met alle telefoons.